شناسهٔ خبر: 167942 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن:

۱۶۰۲ هکتار زمین نهضت ملی مسکن در زنجان و سیستان و بلوچستان تامین شد

ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از تامین زمین نهضت ملی مسکن در زنجان و سیستان و بلوچستان به میزان یک هزار و ۶۰۲ هکتار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان ملی زمین و مسکن، ارسلان مالکی مدیرعامل این سازمان گفت: در سه روز گذشته مساحت یک هزار و ۶۰۲ هکتار زمین برای اختصاص به طرح نهضت ملی مسکن تامین و سند مالکیت آن به نام دولت جمهوری اسلامی صادر شد.

مالکی با اشاره به قانون جهش تولید مسکن، افزود: اخذ سند این اراضی در اجرای مقررات و به‌ویژه ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن و به منظور تامین زمین طرح نهضت ملی زمین و مسکن در استان‌های زنجان و سیستان و بلوچستان صورت گرفته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: یکی از وظایف اصلی سازمان ملی زمین و مسکن مدیریت زمین برای ساخت مسکن در کشور به نمایندگی از دولت است و انتقال سند این اراضی هم در همین راستا و در جهت تامین مسکن برای متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن انجام شده است.

مالکی توضیح داد: از مجموع یک‌هزار و ۶۰۲ هکتار زمین تامین شده، ۱۲۸۵ هکتار آن در استان زنجان و ۳۱۷ هکتار آن نیز در استان سیستان و بلوچستان به نام دولت اخذ شده است.