شناسهٔ خبر: 16795 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

آشوری در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی خبر داد:

ورود خدمات سامانه ۱۴۱ در کانال تلگرام/ اطلاع‌رسانی تصویری و متنی آخرین وضعیت راه‌های کشور به کاربران

تلگرام مدیر مرکز مدیریت‌ راه‌های کشور با بیان اینکه کانال تلگرام ۱۴۱ فعال شد گفت: آخرین وضعیت جوی و ترافیکی٬ شرایط انسدادها و محدودیت‌هایی که در جاده‌های کشور اتفاق می‌افتد و همچنین تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری از طریق این کانال اطلاع‌رسانی می‌شود.

علی اکبر آشوری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ورود اطلاعات سامانه ۱۴۱ به کانال تلگرام خبر داد و گفت: این کانال از یک ماه پیش به صورت آزمایشی فعال شد و از روز سه‌شنبه ۲۲ دی فعالیت آن از طریق پیامک به طور عمومی به اطلاع کاربران ۱۴۱ رسید.

وی ادامه داد: آخرین وضعیت جوی و ترافیکی٬ شرایط انسدادها و محدودیت‌هایی که در جاده‌های کشور اتفاق می‌افتد و همچنین تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری از طریق این کانال به کاربران اطلاع‌رسانی می‌شود.

مدیر مرکز مدیریت‌ راه‌های کشور آدرس کانال تلگرام ۱۴۱ را "telegram.me/joinchat/Bmb۲jTwFSkjP۶rb_Q۳Yp-Q" اعلام کرد و ادامه داد:‌ هم اکنون در فصل زمستان ساعت‌های ۷ ٬ ۹ ٬ ۱۱ ٬ ۱۳ ٬ ۱۵ ٬ ۱۷ ٬ ۱۹ ٬ ۲۱ و ۲۳ هر روز آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای برون‌شهری در کانال تلگرام ۱۴۱ اعلام می‌شود البته علاوه بر این متناسب با شرایط و اتفاقاتی که در جاده‌ها رخ می‌دهد ارسال پیام به کاربران نیز انجام خواهد شد.

آشوری تعداد کاربران کنونی کانال تلگرام ۱۴۱ را حدود ۳ هزار نفر اعلام کرد و یادآور شد: تاکنون از طریق پیامک به کاربران اطلاع‌رسانی می‌شد اما کانال تلگرام این قابلیت را دارد که آخرین وضعیت تصویری محورها نیز برای کاربران ارسال شود./

نظر شما