شناسهٔ خبر: 167950 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

پروازهای انتقال زائران‌ حج‌ تمتع بوشهری‌ بدون تاخیر انجام شد

مشاک زاده رئیس هما بوشهر پروازهای انتقال زائران بوشهری به عربستان بدون تاخیر و حتی ۵۰ دقیقه نیز زودتر از زمان نیز انجام شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما»، در عملیات حج تمتع سال جاری با همکاری خوب بین تمامی‌عوامل دست‌اندرکار حج تمتع استان بوشهر و کارکنان «هما»، پروازهای انتقال زائران بوشهری به عربستان بدون تأخیر و حتی ۵۰ دقیقه نیز زودتر از زمان نیز انجام شدند.

علیرضا مشاک زاده رئیس «هما» در استان بوشهر ضمن اعلام این مطلب گفت: نخستین پرواز زائران بوشهری در روز جمعه چهارم خرداد ۱۴۰۳ به مقصد عربستان انجام شد.

وی افزود: تعداد زائران استان ۹۵۸ نفر شامل ۵۱۶ مرد و ۴۴۲ زن هستند.

مشاک زاده در ادامه گفت: زائران این استان در مدت ۲ روز و با چهار پرواز هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» به فرودگاه مدینه عزیمت کردند.

رئیس همای استان بوشهر ضمن اشاره به ارائه خدمات ویژه به مسافران کم توان گفت: ما تمهیداتی را برای مسافران کم توان پیش بینی کردیم و در این مدت به ۲۶ زائر این خدمات ارائه شد.

مشاک زاده در پایان اظهار کرد: در مدت انتقال زائران استان، مقدار یک‌هزار و ۹۸ بسته و مقدار ۱۵ هزار و ۸۵۲ کیلو گرم در این مدت پذیرش شد.