شناسهٔ خبر: 167952 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان عنوان کرد؛

رفع تصرف بیش از ۱۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی و دولتی در ایلام

رفع تصرف زمین اراضی ملی در میدان چالیمار0.JPG مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از رفع تصرف ۱۰۳۵ متر مربع از اراضی ملی و دولتی شهر ایلام در روز یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ توسط یگان حفاظت از اراضی این اداره کل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان ایلام، فرشاد دوستی مدیرکل این دستگاه اجرایی ضمن اعلام رفع تصرف ۱۰۳۵ متر مربع زمین ملی و دولتی به ارزش نزدیک به ۳۵ میلیارد تومان توسط یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی راه و شهرسازی استان، این مهم را حاصل همراهی دستگاه قضا استان ، دادستان محترم ومعاون ایشان و همچنین همکاری نیروی انتظامی استان دانست.

مدیرکل اداره راه وشهرسازی استان خاطر نشان کرد: همه کسانی که قصد خرید زمین یا ملک در شهرهای استان ایلام را دارند می بایست ابتدا با مراجعه با مدیریت املاک و امورحقوقی اداره کل راه وشهرسازی استان استعلامات لازم در این خصوص را کسب نموده تا در دام افراد سودجو و زمین خوار گرفتار نشوند.

سرهنگ کرمی فرمانده یگان حفاظت راه وشهرسازی استان نیز در این خصوص گفت: دراجرای مصوبات شورای حفظ حقوق بیت المال مقتدرانه باحمایت خاص قضایی وپشتییانی انتظامی باهرگونه پدیده زمین خواری وتصرف اراضی ملی برخورد جدی به عمل آمده واز شهروندان خواست با مشاهده هر گونه زمین خواری و تصرف اراضی از طریق شماره مستقیم ۱۶۵۶با این یگان همکاری لازم داشته باشند.