شناسهٔ خبر: 167987 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

قدردانی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها از مدیران و کارکنان فرودگاه‌ها برای بدرقه شایسته شهدای خدمت

نخجوانی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در پیامی از تشریک مساعی مدیران و کارکنان در فرودگاه‌های کشور به‌ویژه فرودگاه مهرآباد، تبریز، مشهد، بیرجند و مرکز کنترل فضای کشور برای بدرقه شایسته پیکر شهدای خدمت همزمان در ترافیک بالای پروازی قدردانی کرد تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، رضا نخجوانی معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در پیامی از تشریک مساعی مدیران و کارکنان در فرودگاه‌های کشور به‌ویژه فرودگاه مهرآباد، تبریز، مشهد، بیرجند و مرکز کنترل فضای کشور از تلاش‌های صادقانه از تجسس و نجات تا انتقال پیکرهای مطهر شهدا به برخی شهرها تا ارائه خدمات همزمان و با حجم بسیار زیاد به پروازهای سران کشورها در کنار انجام پروازهای عادی و حج تمتع قدردانی کرد.

 متن پیام مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران به این شرح است:

"بسمه تعالی


مَن لَم یَشکُرِ المَخلوقَ لَم یَشکُرِ الخالِقَ

خدمت همه مدیران، مشاوران، متخصصان و همکارانم در فرودگاه‌های کشور به‌ویژه فرودگاه مهرآباد، تبریز، مشهد، بیرجند و مرکز کنترل فضای کشور

سلام علیکم بما صبرتم

در ایام حزن و اندوه از دست دادن سید الشهدای خدمت، رئیس‌جمهور شهید و یارانش، تلاش‌های صادقانه از تجسس و نجات تا انتقال پیکرهای مطهر شهدا به برخی شهرها تا ارائه خدمات همزمان و با حجم بسیار زیاد به پروازهای سران و شخصیت‌های بین‌المللی میهمان کشورمان در کنار انجام پروازهای عادی و فوق‌العاده و همچنین پروازهای اعزام حجاج بیت‌الله الحرام، صحنه‌هایی از همدلی، همکاری و تخصص‌گرایی فوق‌العاده و ارزشمند به تصویر کشیده شد.

این تشریک مساعی کم بدیل با بهترین نحو ممکن، بیانگر وجود سطح بالای هماهنگی مدیریتی و روح همکاری و مشارکت و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های کارشناسی و مدیریتی خانواده بزرگ شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران است.

از این بابت خداوند بزرگ را شاکرم و همانگونه که به طور حضوری انجام گرفت، بدین وسیله مراتب رضایت، تشکر و قدردانی صمیمانه خود را از مجموعه همکارانم اعلام می‌دارم. مأجور باشید.

قطعاً به فضل و رحمت الهی در آینده شاهد ارتقای سطح هماهنگی و مدیریتی خواهیم بود. انشالله"