شناسهٔ خبر: 167992 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تقدیر از همسران معلم کارمندان شاغل در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر

تقدیر از همسران معلم کارمندان شاغل در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر از همسران معلم شاغلین در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر به همت روابط عمومی و در هفته بزرگداشت مقام معلم تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر) از همسران معلم شاغلین در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر به همت روابط عمومی و در هفته بزرگداشت مقام معلم تقدیر شد. 

در این مراسم، عبدالکریم اخترشناس مدیرکل این اداره با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، ضمن قدردانی از نقش بی‌بدیل معلمان در توسعه و اعتلای پیشرفت کشور، هفته معلم را به تمام جامعه فرهیخته معلمان تبریک گفت. 

وی خاطر نشان کرد: با ابتکار روابط عمومی، امسال فرصتی فراهم شد تا از همسران معلم همکاران تقدیر کرده و به سهم خود از نقش آفرینی و تلاش برجسته این عزیزان سپاسگزاری کنیم. 

در این مراسم از ۱۸ نفر از همسران معلم شاغلین در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با اهدا لوح و هدیه تقدیر شد. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اشاره به نقش و جایگاه خانواده یادآور شد: در راستای تکریم خانواده همکاران به عنوان پشتیبان و حامی راهداران پرتلاش و بی‌ادعا، اقدامات فرهنگی در دستور کار می‌باشد که امیدواریم مورد رضایت خانواده‌های همکاران قرار گیرد. 

همچنین از خانم فاطمه حیدری همسر مجتبی پوررضا از راهداران پرتلاش شهرستان تنگستان که رتبه برتر جشنواره کشوری کارینو کسب کرده، تقدیر گردید. 

همزمان از ۶ همکار بانو به مناسب ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختران تجلیل به عمل آمد.