شناسهٔ خبر: 168006 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

قدردانی از زحمات «رئیس جمهور شهید» به سبکِ سنگین‌سواران استان مرکزی

کامیون اراک همزمان با ایام شهادت خادم الرضا(ع)، سید محرومان و شهید خدمت حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان، جامعه حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با برپایی همایش رژه خودروهای سنگین در حوزه حمل و نقل کالا و مسافر یاد و خاطره شهدای خدمت را گرامی داشتند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان مرکزی، صبح روز دوشنبه هفتم خرداد ماه، همزمان با ایام شهادت خادمان ملت، جامعه حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی در اقدامی خودجوش، با برگزاری همایش رژه ناوگان حمل و نقل کالا و مسافری برون شهری در شهر اراک یاد و خاطره رئیس جمهور محبوب و مغتنم و همراهان ایشان در سانحه سقوط بالگرد را گرامی داشتند.

این اقدام خودجوش به پاس قدردانی از زحمات و خدمات دولت سیزدهم در حوزه حمل و نقل جاده‌ای با حرکت بیش از ۵۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل جاده‌ای رأس ساعت هشت صبح از پایانه بار اراک شروع و با عبور از خیابان‌های سطح شهر، در ساعت ۱۰ با مراجعت به پایانه بار اراک به کار خود خاتمه دادند تا باری دیگر با آرمان‌های مقدس امام خمینی (ره) و نظام جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کنند.

رانندگان زحمت کش، مالکان ناوگان، شرکت‌های حمل و نقل و انجمن‌های صنفی حمل و نقل جاده‌ای امروز به یاد حماسه آفرینی همسنگران خود در ۲۶ آذر ماه ۱۳۶۲ باری دیگر با حضور پررنگ در صحنه، حمایت خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام کرده و با شعار «مطیع امر رهبریم» در مراسمی با شکوه، یاد و خاطره شهیدان جمهور را گرامی داشتند.

در ادامه و پس از پایان رژه خودرویی، جامعه حمل و نقل جاده‌ای استان متشکل از رانندگان، مالکان ناوگان، مدیران انجمن‌های صنفی و شرکت‌های حمل و نقل و مدیران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی، در مراسمی با شکوه در پایانه بار اراک، به سوگ نشستند.