شناسهٔ خبر: 168017 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل:

عزم ملی شهید رییسی برای ساخت مسکن و اتمام طرح‌های قبلی

طرح و اجرای نهضت ملی مسکن عزم ملی شهید رییسی در کشور بود مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل بر عزم ملی شهید رییسی برای ساخت مسکن و اتمام طرح‌های قبلی در کشور تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اردبیل، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در مراسم بزرگداشت خادم الرضا شهید جمهور و شهدای خدمت که با حضور مدیران و افشار مختلف مردم ولایت مدار و شهید پرور اردبیل در حسینیه ثارالله سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل برگزار شد اظهار کرد: همزمان با انتخاب سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور شهید و از آغاز دولت سیزدهم قانون طرح نهضت ملی مسکن در کشور ابلاغ شد و در استان اردبیل نیز حدود ۳۰ هزار نفر برای این طرح وجه واریز انجام دادند.

وی گفت: در ۲ سال و ۹ ماه ریاست جمهوری آیت الله رییسی برای ۲۵ هزار نفر در اردبیل طرح نهضت ملی مسکن تصویب شد و در حال طی مراحل ساخت است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل خاطرنشان کرد: طرح نهضت ملی مسکن یک عزم ملی می خواست که با اقدام جهادی، مدیریت و پیگیری های جدی آیت الله شهید رییسی شهید جمهور نسبت به تمام طرح های قبلی مسکن در کشور آغاز و با همت و تلاش وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی ساخت واحدهای مسکونی در سطح کشور در حجم گسترده و بی سابقه ای از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در حال اجراست.

حیدری تاکید کرد: با حضور آیت الله شهید رییسی به طور متوسط هر ماه یک بار جلسه شورای مسکن در کشور برگزار شد و همین امر سبب شد تا نهضت ملی مسکن در کشور با سرعت بیشتری نسبت به تمام طرح های قبلی در حال انجام است.

وی ادامه داد: در بحث توسعه بزرگراهی نیز کارهای خوبی در ۲ سال و ۹ ماه در سطح استان از آغاز دولت سیزدهم انجام شد به طوری که ۵۵ کیلومتر بزرگراه در استان اردبیل به اتمام رسیده و ۸۶ کیلومتر نیز در سالجاری مراحل پایانی خود را طی می کند تا تکمیل و زیر ترافیک برود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: از ابتدای انقلاب تا شروع دولت سیزدهم۱۷۰کیلومتر بزرگراه در استان اردبیل داشتیم که قرار شد با برنامه ریزی های انجام شده در دولت سیزدهم به همین میزان در راستای توسعه بزرگراه ها در استان اردبیل احداث شود و در حال حاضر نیز در حال اجرای این پروژه ها در اردبیل هستیم.