شناسهٔ خبر: 168056 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

به منظور افتتاح و آغاز عملیات اجرایی واحدهای مسکونی و پروژه‌های زیربنایی و روبنایی؛

وزیر راه و شهرسازی وارد استان البرز شد

هشتگرد وزیر راه و شهرسازی برای افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های مسکن، پروژه‌های زیربنایی و روبنایی شهر جدید مهستان وارد استان البرز شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی به منظور افتتاح و آغاز عملیات اجرایی واحدهای مسکونی و پروژه‌های زیربنایی و روبنایی وارد شهر جدید مهستان شد.

امروز ۷ خرداد، با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و سعید غفوری سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ۳ هزار و ۸۰ واحد مسکونی و پروژه‌های روبنایی و زیربنایی در شهر جدید مهستان (هشتگرد) افتتاح می‌شود.

علاوه بر افتتاح ۳ هزار و ۸۰ واحد مسکن مهر مهستان، شروع عملیات آماده‌سازی فازهای ۱،۲،۳،۴،۷ به مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان، شروع عملیات ساخت ۵ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن مهستان، افتتاح روشنایی فاز ۷ به طول ۴ کیلومتر به مبلغ ۱۰ میلیارد تومان و افتتاح اسکیت پارک مجموعه شهید ابراهیمی به مبلغ ۵ میلیارد تومان از جمله برنامه‌هایی است که در سفر وزیر راه و شهرسازی افتتاح و یا آغاز خواهد شد.

همچنین در سفر امروز وزیر راه و شهرسازی به استان البرز ۳ هزار و ۳۶۷ واحد مسکن مهر پردیس نیز به شکل ویدیو کنفرانسی افتتاح می‌شود.