شناسهٔ خبر: 168060 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزیر راه و شهرسازی:

مشارکت انجمن خیرین راه‌سازی از بهترین راهکارهای تحقق شعار سال است

ببینید| جلسه انجمن خیرین راه ساز با معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزیر راه و شهرسازی بهترین راهکار تحقق شعار سال را مشارکت انجمن خیرین راهسازی در تکمیل پروژه‌ها دانست و گفت: افزایش جلب مشارکت‌های مردمی موجب نشاط و پویایی در جامعه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به منظور استفاده حداکثری از ظرفیت‌های انجمن خیرین راه‌ساز، جلسه‌ای با حضور امیر محمود غفاری معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزیر راه و شهرسازی و نمایندگان سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و انجمن خیرین راه‌سازی برگزار شد.

معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزیر راه و شهرسازی ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهوری و همراهانشان، بیان کرد: شهید رئیسی همیشه برای انجام کارهای مردم خالصانه و مجدانه پیگیر بودند و با سعه صدر مثال زدنی سعی در جلب رضایت مردم داشتند.

غفاری در ادامه گفت: یکی از بهترین راهکارهای تحقق شعار سال، استفاده از مشارکت مردم مخصوصاً انجمن خیرین راه‌سازی است.

وی تأکید کرد: افزایش جلب مشارکت‌های مردمی و هم‌افزایی در تکمیل پروژه‌های مهم فضای نشاط و پویایی در جامعه ایجاد می‌کند.

غفاری در بخش دیگری از سخنان خود ضمن لزوم دسته‌بندی اقدامات به دو بخش اقدامات خیریه و اقدامات مربوط به مشارکت ذی‌نفعان اضافه کرد: استفاده از توانمندی انجمن خیرین در خصوص پروژه‌های مهندسی ارزش نیز فرصت مغتنمی است که باید استفاده شود.

در ادامه پس از بحث و بررسی پیرامون موضوعات مختلف تصمیمات لازم در خصوص تسهیل استفاده حداکثری از ظرفیت انجمن خیرین راه‌ساز اتخاذ شد و همچنین مقرر شد احکام لازم برای درج در لایحه بودجه ۱۴۰۴ به منظور حصول هدف مذکور تدوین و ارائه شود.