شناسهٔ خبر: 168095 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فرمانده پایگاه بسیج راه و شهرسازی گیلان خبر داد؛

آغاز ثبت نام شرکت در مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

محمدصادق فرج زاده در آستانه سالگرد رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، کارکنان راه وشهرسازی گیلان برای حضور در مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل اعلام آمادگی کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی( گیلان)، محمد صادق فرج زاده فرمانده پایگاه مقاومت بسیج و رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه وشهرسازی گیلان گفت: کارکنان و بسیجیان این اداره کل روز یکشنبه ۱۴ خرداد، همگام با دیگر اقشار سراسر ایران با روحی سرشار از معنویت در مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) حضور خواهند داشت.

وی اظهار کرد: این برنامه ویژه کارکنان و بسیحیان راه و شهرسازی گیلان است که برای تجدید میثاق با اهداف و آرمان‌های امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) و به منظور پاسداشت شخصیت و سیره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و تأکیدی دوباره بر پیوند ناگسستنی با ولایت، هرچه باشکوه‌تر از سنوات قبل شرکت می‌کنند.

وی تصریح کرد: زمان ثبت نام در این برنامه از ششم لغایت ۹ خرداد می باشد که متقاضیان می‌توانند، از طریق مراجعه حضوری به پایگاه مقاومت بسیج و اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل یا ارسال نام و نام خانوادگی، کد ملی و شماره تماس به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۰۱۴۱ اقدام کنند.

فرج زاده در پایان یادآور شد: کاروان اعزامی اداره کل راه و شهرسازی گیلان، بعد از شرکت در مراسم ارتحال امام راحل و استماع سخنان گهربار ولی امر مسلمین جهان، زیارت حرم مطهر خانم حضرت فاطمه معصومه (س)، مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر هلال بن علی(ع) آران و بیدگل را در دستور کار دارد.