شناسهٔ خبر: 168264 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید میدانی از سایت نهضت ملی مسکن بخش بوشکان (شهر کلمه) دشتستان

بازدید از سایت نهضت ملی شهر بوشکان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دشتستان از بازدید میدانی از سایت نهضت ملی مسکن بخش بوشکان، شهر کلمه در شهرستان دشتستان جهت بررسی وضعیت آماده سازی اراضی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از بوشهر، زهرا هوائی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دشتستان در بازدیدی که به همراه معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، رئیس بنیاد مسکن شهرستان و شهردار کلمه از سایت نهضت ملی مسکن اظهار کرد: در جهت تسریع رفع مشکلات شهر کلمه و بررسی وضعیت آماده سازی اراضی و ارائه سریعترین راه  ممکن در حل مشکلات موجود این بازدید به عمل آمد.  

هوائی افزود: سایت مذکور در مرحله انجام مناقصه جهت مشخص نمودن پیمانکار مبنی بر آماده سازی گذر و معابر اراضی است.

وی از شهرداری و بنیاد مسکن خواست در این خصوص پای کار آمده و در موضوع آماده سازی پلاکها همزمان با اجرای معابر کمک کنند.

هوائی بیان کرد: بلافاصله پس از انتخاب پیمانکار کار اجرا آغاز می گردد و با توجه به اینکه این طرح یکی از طرحهای مهم دولت بوده می بایست با همکاری بیشتر دستگاهها هر چه سریعتر اقدام گردد تا متقاضیان بتوانند کار ساخت را شروع کنند.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دشتستان پس از آن به اتفاق بخشدار از ساختمان بخشداری در حال احداث این بخش نیز بازدید کرد و به رعایت مقررات در ساخت و تسریع اتمام پروژه تاکید و افزود: تکمیل این پروژه با توجه به نبود ساختمان اداری مناسب بخشداری ضرورت دارد.

هوائی گفت: انتظار می رود در بازدید نزدیک آتی شاهد پیشرفت خوبی در پروژه باشیم و کیفیت در اجرا را از مهمترین نکات ساخت و ساز دانست و افزود رعایت مقررات ملی ساختمان الزامی است.

هوائی در ادامه بازدید به اتفاق رئیس دادگاه بخش و شهرداری کلمه از چند مورد از اراضی واقع در حاشیه شهر و بعضا" حریم بازدید نمود که اکنون جهت بررسی مبنی بر الحاق به اداره کل راه و شهرسازی ارسال شد.  

زیراهی رئیس دادگاه بخش در خصوص تامین زمین نهضت ملی مسکن تاکید کرد و گفت: با عنایت به اینکه در شهر کلمه اراضی به صورت تپه ای و سخت است،‌ ضرورت دارد اراضی منفصل نزدیک به شهر که نیاز به تسطیح نداشته مجدد مورد بررسی بیشتری قرار گیرد.