شناسهٔ خبر: 168278 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دیدار رییس اداره راه و شهرسازی سبزوار با امام جمعه این شهرستان

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی رییس اداره راه و شهرسازی سبزوار با نماینده ولی فقیه، عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان سبزوار دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، محمدابراهیم رزاقی رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان سبزوار با حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ غلامرضا مقیسه نماینده ولی فقیه، عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان سبزوار دیدار و گفتگو کرد.

رزاقی در این نشست ضمن تشکر از حمایت های همه جانبه نماینده ولی فقیه در شهرستان به ارایه گزارشی از عملکرد این اداره پرداخت و افزود: علیرغم وظایف سنگینی که همکاران در این اداره دارند، تلاش خواهند کرد بالاخص در موضوع ساخت مسکن که جزو مهمترین پروژه های ملی و استانی است، موجبات رضایت مردم و در نهایت رضایت خداوند متعال را فراهم کنند.

آیت الله مقیسه به موضوع اهمیت توسعه و ساخت راه های استان پرداخت و افزود: با توجه به موقعیت شهرستان و تردد بالا در مسیرهای ارتباطی استان شاهدیم، توسعه و کیفیت راه ها باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان با تاکید بر تولید مسکن نیازمندان و تسهیل در امور مردم به طرح خوب دولت سیزدهم در حوزه مسکن در کشور اشاره کرد و افزود: این طرح خوبی است که خیلی از نیازمندان به مسکن و زوج های جوان را خانه دار می کند ولی باید تلاش کرد از پتانسیل های موجود در شهرستان به بهترین شکل ممکن بهره برد و ابعاد مشکلات مردم بررسی و مشکلاتی که نیاز به رفع توسط ستاد دارد مانند تسهیلات ابلاغی به بانک ها تسریع شود.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان سبزوار از جمله نکات مهم مطرح شده در این جلسه را پیگیری پرداخت تسهیلات بانکی در نهضت ملی مسکن و تسریع در تحویل اراضی به متقاضیان طرح جوانی جمعیت با توجه به تامین اراضی مطرح کرد.

وی در پایان ضمن تایید فرمایشات امام جمعه از همشهریان خواست تا با صبر و بردباری در همراهی اداره راه و شهرسازی شهرستان در انجام وظایف همگام و هم قدم باشند.