شناسهٔ خبر: 168281 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۲۷ مصوبه دستاورد ۱۳ ساعت بازدید میدانی مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد از شهرستان اشکذر

بازدید مدیرکل راهداری یزد از شهرستان اشکذر مدیرکل و معاونین راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد در چهارمین سفر شهرستانی خود از پروژه‌های راه شهرستان اشکذر بازدید و پس از بررسی مشکلات و موانع، در جلسه‌ای با حضور فرماندار این شهرستان، ۲۷ مصوبه را جهت تسریع در روند اجرایی و پیشرفت پروژه‌ها به تصویب رساندند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد، محمد رستگاری به همراه معاونین خود در چهارمین بازدید شهرستانی خود به شهرستان اشکذر سفر کرد و پس از ۱۳ ساعت بازدید میدانی از پروژه‌های حوزه راه در روستاهای مختلف، در جلسه‌ای با حضور روح الله ردایی فرماندار اشکذر و سایر مسئولین مربوطه، ۲۷ مصوبه را جهت تسریع در روند اجرایی و رفع موانع پروژه‌های مذکور، به تصویب رساندند. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد در این باره اظهار کرد: بازدید از پروژه‌های حوزه راه شهرستان اشکذر با تأکید بر مصوبات سفر استاندار و مطالبات مردمی و با هدف سرعت بخشیدن به پروژه‌های راهداری و اثربخشی این پروژه‌ها در رفع مشکلات مردم انجام شد. 

 رستگاری اذعان کرد: در محدوده بخش خضرآباد و مرکزی این شهرستان در روستاهای میان مزرعه، شرب العین، دربحص، پروژه‌های نگهداری راه و ابنیه فنی خسارت دیده از سیل و تعریض محور، بازدید و مصوباتی جهت اجرا، تصویب شد. 

وی ادامه داد: مقرر شد در روستاهای میان مزرعه و بوز، همکاری‌های لازم از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، فرمانداری اشکذر و بخشداری به منظور رفع خسارت وارده به جاده ناشی از سیل صورت گرفته و تأمین اعتبار آن نیز در دستور کار مجموعه راهداری قرار گیرد. 

این مسئول خاطرنشان کرد: در روستای دربحص، قوام آباد و شرب العین نیز بابت ابنیه فنی آسیب دیده از سیل با توجه به اعتبارات ایمیدرو، تصمیماتی جهت اجرا و بهسازی ابنیه فنی توسط اداره کل راهداری تا پایان فصل تابستان اخذ شد. 

گفتنی است بازدید از پروژه‌های محور حاجی آباد، حسن آباد پوراکبری و حسین آباد - حسن آباد و تقاطع غیر همسطح شرف آباد نیز از دیگر بخش‌های این سفر بود.