شناسهٔ خبر: 168300 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رگلاژ و بهسازی محورهای روستایی در شهرستان مراغه

بهسازی رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان مراغه از عملکرد و فعالیت جهادی راهداران این شهرستان از ابتدای سال جاری در امر تسطیح، رگلاژ و بهسازی محورهای روستائی شنی و خاکی این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از آذربایجان شرقی نادر شریفی رییس راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان مراغه گفت: با استقرار دو دستگاه گریدر و یکدستگاه لودر در طول محورهای روستایی برخوردار از راه شنی و خاکی در منطقه قوری چای شهرستان از ابتدای سال این عملیات آغاز و به منظور هموارسازی مسیر و تردد روان و ایمن روستائیان عزیز پس از بارندگی‌های اخیر طی سه دوره و مجموعا بیش از ۱۸۰ کیلومتر صورت پذیرفته و با برنامه زمانبندی شده و با طرح اولویت در کلیه محورهای تحت پوشش اجرایی خواهد گردید. 

وی در ادامه بهبود وضعیت راههای روستایی وتسهیل رفت وآمد ساکنین روستاها را مورد توجه جدی و از اهداف مهم این اداره بیان کرد. 

رییس راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان مراغه ادامه داد: با توجه به امکانات و تجهیزات موجود و با هدف توسعه منطقه‌ای راهداران تلاشگر بی‌وقفه در حال خدمات‌رسانی اند.

شریفی در درپایان از فعالیت همزمان چهار اکیپ راهداری در امر ترانشه برداری و شانه‌سازی در محور مراغه-هشترود و لکه گیری مستمر کلیه محورها و انجام سایر عملیات راهداری جاری خبر داد.