شناسهٔ خبر: 168301 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پلمب مشاورین املاک و مستغلات بدون پروانه کسب و کد شناسه یکتا در پیشوا

خالق دوست سرپرست مدیریت راه و شهرسازی جنوب شرق استان تهران از پلمب مشاورین املاک و مستغلات بدون پروانه کسب و کد شناسه یکتا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)؛ علیرضا خالق دوست سرپرست مدیریت راه و شهرسازی جنوب شرق استان تهران گفت: کارگروه ساماندهی ویژه املاک و مستغلات شهرستان پیشوا به منظور نظارت بر روند فعالیت مشاورین املاک، کنترل اجاره بهای مسکن و برخورد با بنگاه‌های بدون مجوز در راستای ایجاد رضایتمندی شهروندان در فرمانداری تشکیل شد.

وی افزود: در این جلسه دستمالچیان دبیر کارگروه کنترل بازار املاک کشور، تاجیک نوری فرماندار شهرستان پیشوا و دیگر اعضاء حضور داشتند، مسائل و مشکلات حوزه مسکن و مشاورین املاک شهرستان پیشوا بررسی و همچنین بر پلمب مشاورین املاک و مستغلات بدون پروانه کسب و کد شناسه یکتا تاکید شد.

شایان ذکر است موارد مطروحه در این جلسه پلمب مشاورین املاک و مستغلات بدون پروانه کسب و کد شناسه یکتا، نظارت هوشمند بر فعالیت بنگاه املاک توسط رصد بر سامانه خودنویس عقد قراردادها، برخورد با املاک متخلف در راستای ایجاد رضایتمندی مردم، نظارت بر اجاره بها و کاهش هزینه مسکن بود.