شناسهٔ خبر: 168302 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری جلسه پایش تامین زمین برای نهضت ملی مسکن

پایش زمین سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گفت: جلسه پایش و بررسی وضعیت استان با محوریت تامین زمین برگزار و وضعیت شهرهای مختلف استان در بخش‌های مختلف بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان قزوین)، وهاب میزانی در این باره گفت: تامین زمین برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن، جوانی جمعیت، مسکن محرومین و مسکن ایثارگران از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان به طور جدی پیگیری می‌شود که نتیجه آن تسریع در روند ساخت این پروژه‌ها خواهد بود.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی با اشاره به اینکه اقدامات موثری طی چند ماه اخیر در حوزه تامین زمین و رفع نیاز استان در حوزه نهضت ملی مسکن انجام شده است گفت: در قانون جهش تولید مسکن از طرق مختلف همچون توافق با مردم، اراضی مازاد دستگاه‌های دولتی، تغییر کاربری، الحاق زمین‌ها و اراضی حریم شهرها و هماهنگی با منابع طبیعی و جهاد کشاورزی نسبت به تامین زمین اقدام می‌شود.

میزانی بیان داشت: در این جلسه مقرر شد استعلامات تغییر کاربری، الحاقات و دیگر موارد اراضی ملی که می‌توانیم از آن‌ها در جهت تامین زمین استفاده کنیم توسط معاونت‌ها پیگیری شده و تعیین تکلیف شود.

گفتنی است این جلسه با موضوع تامین زمین  در اتاق جلسات سرپرست اداره کل راه و شهرسازی و با حضور معاونین و روسای ادارات شهرستان و همکاران مرتبط برگزار شد.