شناسهٔ خبر: 168307 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ارزیابی شایستگی عمومی مدیران راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب در استان بوشهر برگزار شد

ارزیابی شایستگی عمومی مدیران راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب در استان بوشهر برگزار شد معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: ارزیابی شایستگی عمومی مدیران حرفه‌ای- سطح پایه بوشهر و فارس به میزبانی این اداره کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر) سید طالب لواسانی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: ارزیابی شایستگی عمومی مدیران حرفه‌ای - سطح پایه بوشهر و فارس به میزبانی این اداره کل برگزار شد.

وی افزود: در راستای اجرای دستورالعمل ارزیابی شایستگی مدیران حرفه‌ای، طی روزهای ۷ و ۸ خردادماه توسط ارزیابان خبره از مرکز توسعه آموزش، مطالعات و نوآوری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور انجام شد.

لواسانی یادآور شد: در این ارزیابی، 24 نفر از همکاران اداره کل بوشهر و 6 نفر از فارس حضور داشتند.

وی در خصوص اهمیت اجرای این دوره تصریح کرد: با توجه به بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور و با هدف ایجاد بستر مناسب برای تحقق اصل شایسته سالاری و حرفه‌ای گرایی در انتصاب و ارتقای مدیران، ارزیابی شایستگی‌های عمومی مدیران به میزبانی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر برگزار شد.

لواسانی یادآور شد: از دستاوردهای مهم این برنامه، شناسایی، ایجاد بانک اطلاعاتی قوی و پرورش و توسعه مدیران حرفه‌ای مورد نیاز سازمان در آینده است.