شناسهٔ خبر: 168316 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جلسه پایش صدور پروانه در محلات هدف بازآفرینی شهری و اجرای طرح «کلید به کلید» به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد

بازآفرینی جلسه پایش صدور پروانه در محلات هدف بازآفرینی شهری و اجرای طرح «کلید به کلید» با حضور مدیرعامل شرکت بازآفرینی ایران به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، روز چهارشنبه جلسه پایش تعداد پروانه‌های صادره در محلات هدف بازآفرینی شهری و اجرای طرح «کلید به کلید» با حضور محمد آئینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی ایران و ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن به صورت ویدئو کنفرانس به طور هم‌زمان در زنجان هم برگزار شد.  

در این وبینار محمد آئینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی ایران نسبت به اجرای طرح کلید به کلید و همراهی شهرداری‌ها در صدور پروانه واحدهای نوسازی شده در محلات هدف بازآفرینی تاکید کرد و گفت: این مهم باید به نحو مطلوبی اجرا شود.  

شهرهای زنجان، ابهر، خرمدره و قیدار چهار شهر هدف بازآفرینی بافت‌های شهری است و طرح کلید به کلید در شهر زنجان اجرا شده و در سایر شهرستان‌های هدف هم در دست مطالعه است.  

گفتنی است در استان زنجان ۱۱  سکونتگاه غیر رسمی (محله هدف بازآفرینی شهری) وجود دارد و اداره‌کل راه و شهرسازی استان در راستای اقدامات مشترک در سکونتگاه‌های غیررسمی در قالب پروژه‌های بازآفرینی شهری، در کنار دستگاه‌های اجرایی است و به ساماندهی این محلات بسیار تاکید دارد.