شناسهٔ خبر: 168324 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر پایانه مرزی بیله سوار خبر داد؛

افزایش ۶۸ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار

مسافر پایانه مدیر پایانه مرزی بیله سوار از افزایش ۶۸ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل، لطف اله بابایی مدیر پایانه مرزی بیله سوار در بازدید از پایانه مرزی بیله سوار با بیان اینکه در ۲ ماهه گذشته ۱۸ هزار و۵۹۷ نفر مسافر از مرز بیله سوار تردد کرده اند گفت: نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۱۱ هزار و۸۴ نفر مسافر تردد کرده بودند افزایش ۶۸ درصدی را شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد ۲۸۳ نفر ایرانی و ۱۸ هزار و۳۱۴ نفر نیز مسافران خارجی است تصریح کرد: مسافران ایرانی به صورت پیاده و مسافران خارجی با اتوبوس تردد کرده اند.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار در ۲ ماهه گذشته مسافران ورودی ایرانی را ۲۸۲ نفر برشمرد و اظهار کرد: تعداد مسافران خروجی ایرانی نیز یک نفر است.

وی افزود: در مدت یاد شده ۹ هزار نفر مسافر خارجی وارد مرز بیله سوار شده است.

بابایی در ۲ماهه گذشته از افزایش ۷۱ درصدی ورود مسافران خارجی به مرز بیله سوار خبر داد و گفت: در مدت مشابه سال قبل بیش از ۵ هزار نفر مسافر خارجی وارد مرز بیله سوار شده بود که در ۲ ماهه گذشته این رقم ۹ هزار نفر مسافر است.

 وی همچنین در ۲ ماهه گذشته افزایش ۷۴ درصدی خروجی مسافران خارجی از مرز بیله سوار را یادآور شد و اظهار کرد: در ۲ ماهه گذشته ۹هزار و۴۰۶ نفر مسافر خارجی از مرز بیله سوار خارج شده اند که در مدت مشابه سال قبل ۵ هزار و۴۱۴ نفر مسافر بود.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار در ۲ ماهه گذشته به تردد ۲۵ هزار و۴۵ دستگاه وسیله نقلیه اعم از پرو خالی از مرز بیله سوار اشاره کرد و ادامه داد: از این تعداد ۱۳هزار و ۴۰۸ دستگاه وارد و ۱۱ هزار و۶۳۷ دستگاه نیز از مرز بیله سوار خارج شده است.

بابایی با بیان اینکه در مدت یاد شده ۲۴ هزار و۵۴۶ دستگاه کامیون و ۴۹۹ دستگاه اتوبوس از مرز بیله سوار تردد کرده اند گفت: در تردد اتوبوس نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۱۹ هزار و۹۴۲دستگاه بود افزایش ۲۳ درصدی را شاهد هستیم.