شناسهٔ خبر: 16835 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

آئینی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی خبر داد:

بازدید قائم‌مقام وزیر راه در طرح مسکن مهر از شهر جدید اندیشه/ افتتاح ۲۳۰۰ واحد مسکن مهر در دهه فجر

مسکن مهر شهر جدید اندیشه مدیرعامل شهر جدید اندیشه از بازدید قائم‌مقام وزیر راه در طرح مسکن مهر از این شهر خبر داد و گفت: با توجه به اقدامات خوب انجام شده در مدت زمان اخیر نزدیک به دو هزار و ۳۰۰ واحد از سایت مسکن مهر این شهر در دهه فجر امسال به افتتاح خواهد رسید.

محمد آئینی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درخصوص بازدید احمد اصغری مهرآبادی از شهر جدید اندیشه اعلام کرد: در این بازدید از تک تک بخش‌های سایت مسکن مهر اندیشه بازدید و روند اجرای پروژه به همراه تمامی خدمات زیربنایی و روبنایی‌اش مورد بررسی قرار گرفت.

آئینی در ادامه افزود: به گفته قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر سایت مسکن مهر اندیشه یکی از بهترین نمونه‌های مسکن مهر در کل کشور است که تمامی خدمات روبنایی آن پیش از تکمیل واحدها آماده شده است به گونه‌ای که این سایت از نظر داشتن مسجد، مدرسه، بازار و حتی پارک نیز غنی است.

وی درباره مشکل گازرسانی به برخی از قسمت‌های انتهایی شهر اندیشه اعلام کرد: این مشکل نیز به همت اداره گاز و ساخت سه کیلومتر لوله فشار قوی و ایجاد یک ایستگاه تقلیل فشار رفع شده و عملیات اجرایی آن نیز به پایان رسید.

مدیرعامل شهر جدید اندیشه همچنین بیان کرد: آقای مهرآبادی درخصوص مشکل دیرکرد سهم‌آورده برخی از متقاضیان و روند کند دو پروژه در این شهر نیز قول‌های مساعدی دادند که امید است این مشکل نیز به زودی برطرف شود.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به اقدامات خوب انجام شده در چند ماه اخیر از سوی شرکت عمران اندیشه نیز بیان کرد: در دهه فجر سال جاری نزدیک به دو هزار و ۳۰۰ واحد از سایت مسکن مهر اندیشه به افتتاح خواهد رسید.

شهر جدید اندیشه در کل دارای سه هزار و ۹۳ واحد مسکن مهر است که تا کنون ۶۲۸ واحد آن به افتتاح رسیده است./

نظر شما