شناسهٔ خبر: 168415 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اجرای ۱۵ کیلومتر روکش آسفالت در محور آشتیان - آهنگران در استان مرکزی

صادقی اراک سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان آشتیان گفت: پروژه روکش آسفالت محور «آشتیان - حاتم آباد - آهنگران» شروع شده و قرار است به طول ۱۵ کیلومتر اجرا شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان مرکزی، صابر کربلائی حسنی سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان آشتیان از ادامه نهضت ارتقاء رویه آسفالتی راه‌های شهرستان آشتیان خبر داد و افزود: با تکمیل پروژه روکش آسفالت «آشتیان - سیاوشان - جعفرآباد»، پروژه روکش آسفالت محور «آشتیان - حاتم آباد - آهنگران» شروع شده و قرار است به طول تقریبی ۱۵ کیلومتر اجرا شود.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان آشتیان اعتبار اجرای این طرح را حدود ۳۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و یادآور شد: از ابتدای امسال، سه طرح لکه گیری و روکش آسفالت در شهرستان آشتیان فعال شده که مجموع اعتبار آن‌ها ۴۵۰ میلیارد ریال است.

به گفته وی روکش آسفالت محور آشتیان - جعفرآباد به طول ۹ کیلومتر به پایان رسیده و در حال حاضر دو طرح دیگر تحت عنوان روکش آسفالت آشتیان - حاتم آباد - آهنگران و لکه گیری و روکش آسفالت محور آشتیان - راهجرد در حال اجراست.

کربلائی حسنی خاطرنشان کرد: سال گذشته نیز طی قراردادی به مبلغ ۴۶۰ میلیارد ریال، اجرای روکش آسفالت در محورهای آشتیان - ورسان، آشتیان - راهجرد، آشتیان - هزارآباد و هزارآباد - کردیجان در مجموع بطول ۲۰ کیلومتر روکش آسفالت و ۳۵ هزار مترمربع لکه گیری هندسی انجام شد تا کاربران جاده‌ای و عبوری از راه‌های آشتیان، از راهی ایمن و مطلوب بهره‌مند شوند.