شناسهٔ خبر: 168465 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اختصاص ۸۰ دستگاه اتوبوس برون شهری برای اعزام زائران مراسم ارتحال امام خمینی(ره) از مبادی استان کرمان

اختصاص 80 دستگاه اتوبوس برون شهری برای اعزام زائران مراسم ارتحال امام خمینی (ره) از مبادی استان كرمان مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان با اشاره به پیش‌بینی اعزام 3 هزار و 500 زائر برای شرکت در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) گفت: تعداد 80 دستگاه اتوبوس برای اعزام زائران استان کرمان و 50 دستگاه نیز به عنوان پشتیبان در نظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از کرمان، علی عبداللهی در جریان نشست هم اندیشی اعزام زائران مرقد مطهر بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران که در محل استانداری و با حضور علی بیگ زاده معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار، فرماندهان سپاه ثار ا... ، سرپرست معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ، نمایندگان فرمانداری، اورژانس، هلال احمر و رئیس انجمن صنفی شرکت های مسافربری جاده ای مرکز استان کرمان برگزار شد، گفت: طرح جابه جایی زائران و لزوم به‌کارگیری ظرفیت کامل ناوگان حمل و نقل مسافران در ایامی مانند سالروز رحلت حضرت امام ره و اعزام زائران اربعین حسینی را از اولویت های این اداره کل دانست.

عبداللهی در ادامه افزود: جلسات هم اندیشی متعددی را با انجمن صنفی شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل مسافربری استان با اولویت ایمنی سفر و تاکید بر اخذ تائیدیه کارشناس فنی اتوبوس قبل از سفر برگزار کرده ایم تا زائران گرامی با اطمینان خاطر بیشتری سفر کنند، همچنین سپاه ثارالله استان نیز برای اطلاع رسانی بهتر از طریق ثبت‌نام در مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج برای اعزام اقدام کرده اند.

عبداللهی یادآور شد: زائران در صورت مشاهده هرگونه مشکل در طول مسیر، می‌توانند شکایات، پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق سامانه‌های ۱۴۱ با مرکز مدیریت راه‌های استان مطرح کنند تا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به بررسی و اعلام نتیجه آن اقدام لازم به عمل آید.