شناسهٔ خبر: 168487 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تشدید نظارت بر فعالیت مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی در استان مرکزی

هوتن حمیدیان معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: با توجه به پیش‌بینی افزایش سفرهای جاده‌ای و عبور زائران حرم مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران از جاده‌های استان، نظارت بر فعالیت مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی تشدید یافته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان مرکزی، هوتن حمیدیان معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی در آستانه ایام ارتحال امام خمینی (ره) از فعالیت ۱۵ اکیپ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و یک کارگروه نظارت عالیه برای نظارت بر فعالیت مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی در جاده‌های استان مرکزی خبر داد.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی اظهار کرد: بررسی تنظیف مساجد و نمازخانه ها، محوطه مجتمع‌ها و سرویس های بهداشتی در اولویت فعالیت اکیپ‌های این اداره کل در سراسر استان قرار دارد تا خدمات مطلوب و شایسته‌ای به کاربران جاده‌ای ارائه شود.

وی افزود: مردم درصورت مشاهده هرگونه مشکل در خصوص مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی، می‌توانند شکایت خود را از طریق شماره تلفن ۱۴۱ با کارشناسان مرکز مدیریت راه‌ها در میان بگذارند تا در سریعترین زمان ممکن نسبت به رفع نقاط ضعف در مجتمع‌ها، اقدام عاجل به عمل آید.

حمیدیان خاطرنشان کرد: علاوه بر مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی، تمهیدات لازم برای اسکان اضطراری مسافرین در تمامی ۳۵ راهدارخانه استان اندیشیده شده است.