شناسهٔ خبر: 168491 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نماینده ولی فقیه و استاندار چهارمحال و بختیاری از مدیرکل راه و شهرسازی استان تقدیر کردند

.. نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرکرد و استاندار چهارمحال و بختیاری به پاس قدردانی از زحمات و تلاش‌های مدیرکل راه و شهرسازی استان در خصوص برگزاری موفقیت آمیز طرح میزهای خدمت در میعادگاه نماز جمعه در خدمت رسانی بی منت به مردم شریف استان تقدیر کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(چهارمحال و بختیاری)، محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرکرد و غلامعلی حیدری استاندار استان به پاس قدردانی از زحمات و تلاش های خدایار باقری مدیرکل راه و شهرسازی استان در خصوص برگزاری موفقیت آمیز طرح میز های خدمت در میعادگاه نماز جمعه در خدمت رسانی بی منت به مردم شریف استان تقدیر کردند.

 در متن تقدیرنامه خدایار باقری مدیرکل راه و شهرسازی استان چنین آمده است:

اکنون که در سایه عنایت پروردگار و توجهات حضرت ولیعصر(عج) به عنوان یکی از دستگاه های فعال در برگزاری میز های خدمت مستقر در مصلای نماز جمعه شهرکرد در نیمه دوم سال 1402 انتخاب شده اید، بدینوسیله مراتب قدردانی و تشکر خود را از خدمات خالصانه و تلاش مجدانه جنابعالی و همکارانتان در امر برگزاری میز های خدمت جهادی اعلام داشته و موفقیت روز افزون شما را در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی تا رسیدن به آمار های والای آن از درگاه احدیث مسئلت می نماییم.