شناسهٔ خبر: 168493 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

کارگر:

باید بستر لازم برای آشنایی افکار عمومی با صنعت هوانوردی ایجاد شود

رضا کارگر سرپرست روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها تاکید کرد: باید بستر لازم برای آشنایی نمایندگان افکار عمومی با صنعت هوایی ایجاد شود تا در بحران بتوان از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ رضا کارگر در دیدار با اصحاب رسانه‌ استان هرمزگان که در روز نهم خرداد ماه انجام شد، اظهار کرد: دغدغه رسانه‌ها کاملا به‌حق است اما باید پذیرفت که نمایندگان افکار عمومی هنوز به‌قدر کافی با پیچیدگی صنعت هوانوردی آشنا نیستند و باید بستر لازم برای آشنایی آن‌ها با صنعت ایجاد شود تا در بحران بتوان از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کرد.

وی با بیان اینکه به‌صورت شبانه روزی خود را در دسترس رسانه‌ها قرار داده‌ایم، گفت: انتظار داریم اگر نقدی از جانب رسانه‌ها انجام می‌شود از روی انصاف باشد. در این صورت بدون شک خود را موظف به پاسخگویی و حل موضوع مطرح شده می‌دانیم.

سرپرست روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها گفت: رسانه‌های استانی را نمایندگان افکار عمومی هر منطقه می‌دانیم و اعتقاد داریم در ساختمان ستادی و پشت درب‌های بسته نمی‌توان از مطالبات مردم جویا شد، به همین دلیل به‌صورت میدانی با رسانه‌های گوناگون در کشور دیدار می‌کنیم.

سرپرست روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها ضمن تاکید بر لزوم برقراری تعامل با رسانه‌های داخلی، گفت: اگر این تعامل برقرار و روایت اول از آن ما باشد دیگر رسانه‌های معاند حرفی برای گفتن نخواهند داشت.

کارگر گفت: از رسانه‌های متعهد و حرفه‌ای فعال در سراسر کشور انتظار داریم که فرصت سرمایه‌گذاری در فرودگاه‌های کشور را با هدف جلب مشارکت عمومی و تحقق شعار سال، به‌خوبی تبیین کنند.

سرپرست روابط عمومی در این سفر همچنین با دلفاردی مدیرکل فرودگاه‌های استان هرمزگان دیدار کرد و ضمن تشریح اهداف روابط عمومی به اهم فعالیت‌های این حوزه در یک‌سال اخیر اشاره کرد و گفت: بدون شک حضور میدانی گروه روابط عمومی در فرودگاه‌ها تاثیر به‌سزایی در اتخاذ تصمیمات کلان خواهد داشت.

کارگر خاطرنشان کرد: مدیران فرودگاهی هرچه تعامل بیشتری با رسانه‌ها داشته باشند، شاهد انتشار اخبار منفی کمتری خواهیم بود. همانطور که در عملیات نوروز با وجود حجم بالای کار، حتی یک خبر منفی از فرودگاه‌های ایران در هیچ رسانه‌ای منتشر نشد.

وی ضمن تاکید بر فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم بهره‌مندی از پیوست تبلیغاتی گفت: ساماندهی فضای مجازی، ساماندهی رسانه‌های محیطی و پیوست‌های تبلیغاتی در پروژه‌ها جزو مهم‌ترین اهداف روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها است و برای رسیدن به این اهداف مصمم هستیم.

دلفاردی مدیرکل فرودگاه‌های هرمزگان در این دیدار گفت: روابط عمومی چشم و گوش مدیران هر مجموعه است و نقش مهمی در تبیین اقدامات انجام شده ایفا می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: اکنون در آستانه بهره‌برداری از فاز نخست پروژه محوطه‌سازی فرودگاه بندرعباس هستیم و روابط عمومی نقش پررنگی در نمایش ارزش افزوده این پروژه‌ دارد.

مدیرکل فرودگاه‌های هرمزگان تاکید کرد: روابط عمومی را زبان گویای خود می‌دانیم و انتظار داریم بیانگر مشکلاتی مانند کمبود نیروی متخصص در فرودگاه بندرعباس باشد.

گفتنی است؛ سرپرست روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها در جریان سفر به بندرعباس با حضور در ساختمان رسانه صبح ساحل، ضمن دیدار با یکی از قدیمی‌ترین رسانه‌های هرمزگان، به تبیین اتفاقات فرودگاهی و بررسی شرایط جهت هم افزایی با این رسانه پرداخت.