شناسهٔ خبر: 168503 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

اشتیاق سرمایه‌گذاران خرمشهری برای مشارکت در فرصت‌های سرمایه‌گذاری فرودگاه آبادان

فرودگاه آبادان در نشستی که با حضور مدیران سازمان منطقه آزاد اروند، فرودگاه آیت الله جمی آبادان و هیأت رئیسه اتاق بازرگانی خرمشهر برگزار شد، سرمایه‌گذاران خرمشهری اشتیاق و تمایل خود را برای مشارکت در فرصت‌های سرمایه گذاری در فرودگاه آبادان اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی فرودگاه آبادان؛ در نشستی که با حضور مدیران سازمان منطقه آزاد اروند، فرودگاه آیت الله جمی آبادان و هیأت رئیسه اتاق بازرگانی خرمشهر برگزار شد، سرمایه‌گذاران خرمشهری اشتیاق و تمایل خود را برای مشارکت در فرصت‌های سرمایه گذاری در فرودگاه آبادان اعلام کردند.

در این نشست که به میزبانی اتاق بازرگانی خرمشهر برگزار شد، احسان الواری نژاد مدیر فرودگاه آبادان با اشاره به فرصت‌های متعدد سرمایه‌گذاری در این فرودگاه و به منظور حضور مؤثر در رویداد و نمایشگاه پیش رو و با توجه به وجود بستر مناسب در این فرودگاه گفت: فرصت‌های بسیار خوبی در این فرودگاه جهت سرمایه گذاری وجود دارد که بایستی از فرصت مناسب و مغتنم سازمان منطقه آزاد اروند جهت حمایت از سرمایه گذاران بهره برد.

وی در ادامه ضمن تاکید بر اینکه طرح‌های سرمایه گذاری باید منطبق با اهداف شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران باشد، گفت: پذیرای طرح‌های سرمایه‌گذاری در فرودگاه آبادان خواهیم بود.

در ادامه این نشست زارعی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به این موضوع که رکن اصلی توسعه منطقه فرودگاه است، گفت: باید با برنامه‌ریزی و هدف گذاری مناسب و تشکیل کارگروه‌های مشترک گام های اساسی در جهت جذب سرمایه گذار برداشته شود.

موسوی رئیس اتاق بازرگانی خرمشهر هم گفت: با توجه به ویژگی های موجود در منطقه فرصت بسیار مناسبی ایجاد شده و این اتاق نه تنها در جذب سرمایه گذاران داخلی بلکه جهت جذب سرمایه گذاران خارجی نیز پیگیری‌های لازم را به عمل خواهد آورد.