شناسهٔ خبر: 168520 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مراسم بزرگداشت رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت در راه و شهرسازی اردبیل برگزار شد

مراسم بزرگداشت رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت در راه و شهرسازی اردبیل برگزار شد مراسم بزرگداشت رئیس جمهور شهید و مردمی و همچنین شهدای عزیز خدمت در حسینیه طلائیه اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اردبیل، مراسم بزرگداشت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور شهید و شهیدان خدمت با حضور محبوب حیدری مدیرکل، معاونین و کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل در محل حسینیه طلائیه این اداره کل برگزار شد.

این مراسم معنوی با همت و همکاری صمیمی پایگاه مقاومت بسیج شهید دادمان، امورایثارگران و اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان اردبیل برگزار شد.

در ادامه، سخنران مراسم به تبیین شخصیت محبوب و مردمی سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور شهید و مردمی پرداخت و گفت: یکی از ویژگی های برجسته و مهم رئیس جمهور شهید پرکاری، خستگی ناپذیری و توجه ویژه ایشان به مناطق محروم کشور بود.

وی گفت: فساد ستیزی، توجه به محرومان و مستضعفان، دیپلماسی فعال و همچنین حمایت همه جانبه از جبهه مقاومت از دیگر خصایص برجسته و ارزشمند ایشان بود و این خصوصیات برجسته شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و سایر شهیدان عزیز خدمت در پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب اسلامی به زیبایی بیان شده است.

لازم به یادآوری است این مراسم معنوی با تلاوت سوره مبارکه یاسین و پخش کلیپ اقدامات رئیس جمهور شهید آغاز و با مداحی و سوگواری کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل خاتمه یافت.