شناسهٔ خبر: 168522 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل:

اقدامات ماندگار راه و شهرسازی اردبیل در خدمت رسانی به مردم چشمگیر است

اقدامات ماندگار راه و شهرسازی اردبیل در خدمت رسانی به مردم چشمگیر است مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: اقدامات ارزشمند و ماندگار راه و شهرسازی استان اردبیل در خدمت رسانی به مردم به ویژه در اجرای طرح نهضت ملی مسکن چشمگیر است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اردبیل، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در جلسه توجیهی و آموزشی کارکنان جدید الورود اظهار کرد: وظیفه شناسی، مسئولیت پذیری و خدمت صادقانه به مردم و ارباب رجوع موجب جلب رضایت خداوند متعال بوده کارکنان راه و شهرسازی استان اردبیل باید انضباط کاری، مسئولیت پذیری و خدمت صادقانه به مردم را سرلوحه کارها و برنامه های خود قرار دهند.

وی افزود: اقدامات و فعالیت های ارزشمند و ماندگار اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل در خدمت رسانی به مردم عزیز در بخشهای مختلف و بویژه در اجرای طرح نهضت ملی مسکن چشمگیر است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در ادامه این جلسه پاک دستی، امانت داری، وظیفه شناسی و حفظ بیت المال را از ویژگی های خوب و برجسته کارکنان خدوم و زحمتکش مجموعه راه و شهرسازی استان برشمرد.

حیدری اظهار داشت: عمر و زمان به سرعت در حال سپری شدن است، فرصت خدمت به مردم عزیز و نظام مقدس جمهوری اسلامی را مغتنم شمرده و از دست ندهید.

لازم به ذکر است در ادامه این جلسه که با حضور تمامی معاونین و روسای ستادی راه و شهرسازی استان در محل سالن جلسه شهید سلیمانی برگزار شد، تعدادی از نیروهای جدید الاستخدام به بیان نظرات و دیدگاه خود پرداختند.

در پایان این جلسه به پاس خدمات، مسئولیت پذیری و وظیفه شناسی داوود پورفرزین کارمند حوزه معاونت املاک و حقوقی راه و شهرسازی اردبیل در انجام امورات محوله و تکریم ارباب رجوع با اهدای لوح تقدیر قدردانی بعمل آورد.

گفتنی است، داوود پورفرزین کارشناس بررسی قراردادها و واگذاری در معاونت املاک و حقوقی با وظیفه شناسی و اقدام ارزشمند خود موجب رضایت مندی ارباب رجوع و مراجعین را فراهم کرده بود.