شناسهٔ خبر: 168525 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل خبر داد:

تایید نهایی ۳۶ هزار و۵۱۰ متقاضی نهضت ملی مسکن در ۲۹ شهر استان اردبیل

تایید نهایی 36 هزار و510 متقاضی نهضت ملی مسکن در 29 شهر استان اردبیل سرپرست معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: تعداد ۳۶ هزار و۵۱۰ متقاضی نهضت ملی مسکن در ۲۹ شهر استان اردبیل تایید نهایی شده اند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اردبیل، صمد علامه سرپرست معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل در بازدید مشاور معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از طرحهای نهضت ملی مسکن در استان اردبیل اظهار کرد: مطابق برنامه چهار ساله وزارت راه و شهرسازی، سهم اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل ساخت ۷۹ هزار و ۱۲۳ واحد مسکونی برای متقاضیان خواهد بود.

وی از پیشتازی استان اردبیل در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سطح کشور خبر داد و افزود: تعداد ۱۵ هزار و ۳۲۰ واحد مسکونی در شهرک ۶۴۵ هکتاری شهید سلیمانی اردبیل بعنوان یکی از بزرگترین شهرک های طرح نهضت ملی مسکن در حال اجراست.

سرپرست معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: یکی از مشکلات اساسی سازندگان طرح نهضت ملی مسکن آورده و نحوه واریزی وجه از سوی متقاضیان می باشد که با هماهنگی و برنامه ریزی های صورت گرفته این وضعیت ساماندهی خواهد شد.

عضو شورای مسکن استان اردبیل یادآور شد: همه الزامات، دستورالعمل ها و آئین نامه های دفتر مقررات ملی ساختمان و همچنین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در اجرای طرح ملی نهضت مسکن به صورت کامل رعایت می شود.

علامه افزود: در ۲۹ شهر استان اردبیل تعداد ۳۶ هزار و ۵۱۰ متقاضی نهضت ملی مسکن تایید نهایی شده و از این تعداد ۲۹ هزار و ۴۴ متقاضی مراحل واریز وجه را انجام داده اند.

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار کرد: در سایر شهرها به غیر از مرکز استان تعداد ۶ هزار و ۱۲۵ متقاضی تایید نهایی شده که از این تعداد ۴ هزار و ۹۶۵ متقاضی واریز وجه انجام داده و به ۴ هزار و ۸۶۱ متقاضی تخصیص پروژه انجام یافته  است.

در ادامه این بازدید مشاور معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی ضمن قدردانی از مسئولان راه و شهرسازی استان گفت: استان اردبیل در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در همه بخشها موفق بوده و واحدهای تحویلی و در حال تکمیل در قالب این طرح از کیفیت بالایی برخوردار است.