شناسهٔ خبر: 168534 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آمادگی کامل ناوگان مسافربری خراسان جنوبی جهت اعزام زائران مرقد امام خمینی (ره)

جابجایی مسافر خراسان جنوبی.jpg مدیر کل راهداری حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از آمادگی کامل ناوگان مسافربری استان برای جابه‌جایی زائرین مرقد امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان جنوبی)، اسداله جلال زاده؛ مدیر کل راهداری حمل و نقل جاده ای استان گفت: جابه‌جایی زائران به مرقد امام خمینی (ره) از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای انجام می شود و اقدامات لازم برای تامین ناوگان از طریق شرکتهای مسافربری استان صورت گرفته است.

وی افزود: با هماهنگی های صورت گرفته ۲۰۰۰ زائر از خراسان جنوبی با حدود ۵۰ دستگاه اتوبوس به این مراسم اعزام می شوند.

جلال زاده از نظارت مستمر بر عملکرد شرکتهای حمل و نقل و رانندگان توسط گشت های نظارتی خبر داد و تصریح کرد: اتوبوسهای حمل و نقل مسافر قبل از اعزام به لحاظ فنی بررسی می شوند و ناوگان شرکتهای حمل و نقل نیز بر این مهم اهتمام دارند چرا که خدمات دهی با کیفیت در دستور کار است.

وی یادآور شد: به منظور کاهش تصادفات و روان سازی ترافیک با همکاری پلیس راه استان کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی با جدیت بیشتر در این ایام صورت می گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: مسافران محترم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به سامانه ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ اعلام کنند.