شناسهٔ خبر: 168611 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان خبر داد؛

آمادگی ۳۷ دستگاه ناوگان مسافری استان هرمزگان جهت اعزام زائران به مراسم ارتحال حضرت امام (ره)

آمادگی 37 دستگاه ناوگان مسافری استان هرمزگان جهت اعزام زائران به مراسم ارتحال حضرت امام (ره) معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان در نشست هماهنگی با اصناف و شرکت‌های حمل و نقل مسافر از آمادگی ۳۷ ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری استان برای اعزام زائران به مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، پرویز کرمی معاون حمل و نقل این اداره کل گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری استان برای اعزام زائران به مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام (ره) آمادگی کامل دارد. 

وی با بیان هماهنگی تمام دستگاه‌ها جهت اعزام زائران به مراسم ارتحال حضرت امام (ره) افزود: تمهیدات لازم برای اعزام زائران از استان به مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) برای تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل صورت پذیرفته و با همکاری انجمن صنفی مسافر، شرکت‌های حمل و نقل استان، سپاه امام سجاد (ع) مشکلی در تأمین وسیله نقلیه وجود ندارد. 

کرمی اظهار کرد: ایمنی ناوگان مسافری، رفع نواقص فنی و تکمیل اسناد و مدارک رانندگان و ناوگان، قبل از اعزام زائران ضروری است. 

وی ادامه داد: پیش‌بینی شده بیش از حدود ۲۰۰۰ نفر از زائران از شهرستان‌های استان هرمزگان توسط ناوگان مسافری به مراسم سالگرد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اعزام خواهند شد. 

کرمی تصریح کرد: هم‌استانی‌ها جهت اعزام از طریق ناوگان حمل و نقل تدارک دیده شده می‌توانند از طریق مراجعه به پایانه‌های مسافربری. بخشداری‌ها و فرمانداری‌ها و از طریق ستادهای ارتحال مستقر در شهرستان‌ها جهت اعزام اقدام کنند.