شناسهٔ خبر: 168660 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تعامل شهرداری و راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کرمان در زیباسازی ورودی‌های شهر کرمان

تعامل شهرداری و راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در زيباسازی ورودی های شهركرمان نشست هم اندیشی شهرداری و راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان به منظور زیباسازی ورودی‌های شهر کرمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمان)،  نشست هم اندیشی راهداری و حمل و نقل استان با شهرداری کرمان برگزار شد. 

بهسازی محدوده تردد روستای سعادت آباد در اتوبان کرمان- باغین، زیباسازی محدوده پایانه مسافربری بین شهری میدان بیرم آباد، زیباسازی و ارتقای خدمات دهی به مسافران پایانه بزرگ آدینه شهر کرمان و نورپردازی ساختمان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از جمله تصمیمات متخذه نشست هم اندیشی راهداری و حمل و نقل استان با شهرداری کرمان بود. 

علی عبداللهی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان در جریان این نشست و در راستای دستور محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در زمینه مشارکت دستگاه‌های اجرایی در زیباسازی ورودی‌های شهرکرمان گفت: علاوه بر اتخاذ تصمیمات اولیه، طرح‌های عمرانی مرتبط با جلوگیری از خودروهای سنگین باربری به داخل شهر کرمان، انجام روشنایی اتوبان‌های منتهی به شهر کرمان، انجام خط کشی و نصب علائم حاشیه راه‌های منتهی به شهرکرمان نیز در دستور کار قرار گرفت. 

انجام روکش آسفالت اتوبان کرمان- باغین در مسیر رفت و برگشت، تکمیل نصب دوربین‌های نظارت تصویری و کنترل سرعت در محورهای اصلی منتهی به مرکز استان و… نیز از ابتدای سالجاری در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قرار داشتند.