شناسهٔ خبر: 168712 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید از روند آماده سازی سایت‌های طرح نهضت ملی مسکن شهر کرمان

کرمان با حضور مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان و نماینده مردم شریف شهرستان‌های کرمان و راور در راستای مرتفع ساختن مسائل و مشکلات طرح نهضت ملی مسکن، بازدید از روند آماده‌سازی سایت‌های طرح نهضت ملی مسکن شهر کرمان صورت گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان رضا حافظی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان به همراه شهباز حسن‌پور نماینده مردم شریف کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، هادی ارشادی معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان و هیئت همراه در روز شنبه ۱۲ خرداد ماه سال ۱۴۰۳ از روند آماده‌سازی سایت‌های طرح نهضت ملی مسکن شهر کرمان بازدید کردند.

در این بازدید رضا حافظی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان عنوان کرد: برای تسریع در حصول نتیجه در طرح‌های نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت باید تمامی مدیران اجرایی مربوطه در کنار هم و دست در دست هم تلاش کنند و نمایندگان مجلس نیز پشتیبان و حامی مدیران استان باشند.

در این بازدید که از سایت ۷۲ هکتاری کوهسار و ۱۰۸ هکتاری شهید شهر کرمان صورت گرفت، به بررسی مسائل و مشکلات این سایت‌ها به صورت میدانی پرداخته و تصمیماتی اتخاذ شد.