شناسهٔ خبر: 168723 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

نصب تابلوهای سنجش رضایت مراجعین در سردرب قسمت‌‎های اداری فرودگاه شهدای ایلام

نصب تابلو فرودگاه با هدف سنجش میزان رضایت ارباب رجوع از کارکنان دستگاه های اجرایی کشور تابلوهای سنجش رضایت در سر درب تمامی اتاق های پرسنل اداری فرودگاه شهدای ایلام نصب شد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی فرودگاه شهدای ایلام پیرو دستور رئیس جمهوری، مبنی بر سنجش میزان رضایت ارباب رجوع از کارکنان دستگاه‌های اجرایی کشور و نیز الزام به ارتقای بهره‌وری در سطح سازمان‌ها و بهره‌مندی از نظرات مراجعین داخلی و خارجی، تابلوهای سنجش رضایت در سر درب تمامی اتاق‌های پرسنل اداری فرودگاه شهدای ایلام نصب گردید.

 در این طرح به دنبال راه اندازی سامانه سنجش رضایت مردم از کارکنان دولت، عکس، مشخصات و سمت فرد مربوطه از سامانه کارمند ایران استخراج و به هر کارمند یک QRکد تعلق گرفت و در ادامه تابلوهایی در ورودی درب اتاق‌ها و در معرض دید گیرندگان خدمت نصب و مشخصات فوق، در آن قرار داده شد تا مراجعین با اسکن این بارکد و یا شماره گیری کد دستوری قید شده، و پاسخ گوئی به پنج سوال، میزان رضایت خود را از ارائه دهنده خدمت به ثبت رسانند.

 نتایج این نظر سنجی پس از ثبت در سامانه مذکور و طی فرایندی به دستگاه‌های مربوطه و نهایتاً به ادارات و مراکز اعلام می‌شود.