شناسهٔ خبر: 168731 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی:

رفع مشکلات مردم از مهمترین اهداف و آرمان های شهدای راه خدمت است

1 مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی در حاشیه میز خدمت شهید جمهور گفت: رفع مشکلات مردم از مهم ترین اهداف و آرمان های شهدای راه خدمت است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به مناسبت شهادت سید ابراهیم رئیسی و جمعی از همراهان ایشان در سفر استانی به آذربایجان شرقی، میز خدمت شهید جمهور به همت اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی برپا شد. 

این برنامه به مدت ۴ ساعت بعد از ساعات اداری با هدف دیدار چهره به چهره مدیرکل راه و شهرسازی استان با مراجعین محترم و رسیدگی سریع به مشکلات آنان با حضور معاونان مسکن و ساختمان، معماری و شهرسازی، مدیران حراست، بازرسی، ارتباطات و اطلاع رسانی، واگذاری و سایر کارشناسان و مدیران مرتبط در سالن کنفرانس اداره کل راه و شهرسازی برگزار شد. 

سید احمد موسوی مدیرکل راه و شهرسازی استان در حاشیه این جلسه گفت: خدمت به مردم اصلی ترین فلسفه انقلاب اسلامی است و این امر بعنوان یکی از تاکیدات و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) باید در دستور کار کلیه دستگاه های اجرایی مرتبط با راه و شهرسازی در استان قرار بگیرد و ما نیز وظیفه داریم پیرو رسالت و وظیفه ای که بر عهده گرفته ایم، کلیه امور را در راستای خدمت به مردم پیش ببریم. 

وی در ادامه افزود: اخیرا دیدیم که بهترین یاران نظام و انقلاب در همین راه جان خود را فدا کردند. رئیس جمهور مردمی، امام جمعه محبوب، استاندار سختکوش و همه همراهان شان در راه خدمت به مردم این خاک رفتند و آسمانی شدند و نام شان در تاریخ ماندگار شد. 

موسوی با تاکید به اهداف والای شهدای راه خدمت یادآور شد: رفع مشکلات مردم از مهم ترین اهداف و آرمان های این شهدا بود و امروز پس از رخ داد این واقعه، وظیفه ما در این مسیر دوچندان است و باید با تمام توان جهت رفع مشکلات مردم تلاش کنیم.