شناسهٔ خبر: 168759 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تسلیت مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری به مناسبت رحلت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد

. مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در پیامی، ۱۴خرداد سالروز عروج ملکوتی امام راحل و قیام خونین ۱۵ خرداد را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(چهارمحال و بختیاری) متن پیام خدایار باقری مدیرکل راه و شهرسازی استان به شرح زیر است:

۱۴خرداد ماه یادآور مصیبت عظیم و جانکاه ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه ) است. شخصیتی که در پرتو ایمان به خدا و با الهام از نهضت پربار حسینی و اتحاد مردم و با مجاهدت‌ها و مبارزات خستگی‌ناپذیر توانست کاخ ظلم و ستم طاغوت را فرو ریزد و پرچم باشکوه حق و حقیقت را برافراشته نماید.

یوم الله ۱۵خرداد، یادآور روزی است که ملت مسلمان ایران در دفاع از ارزش های اسلامی سینه سپر کردند و در مقابل آماج گلوله‌های رژیم سفاک پهلوی سرافرازانه ایستادند تا اسلام و ارزش‌های ناب اسلامی باقی و ماندگار باشد. این روز سرآغاز تحقق اراده‌ی مردم در راه مبارزه با استکبار، طاغوت و استبداد و به ثمرنشستن اراده‌ ملت بزرگ ایران است. حضرت امام خمینی(ره) ارزش‌های اسلامی و ایرانی را در کشور احیا کرد و با رهبری پیامبرگونه خود، مردم این سرزمین را همراه و همدل ساخت و انقلابی بنیان نهاد که پناهگاه و یاور مظلومان جهان باشد.

اینجانب سالروز رحلت جانسوز حضرت امام خمینی(ره)، بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران با وفایش در فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) و نایب بر حقش مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و عموم مردم شریف ایران عزیز، به ویژه هم استانی های عزیز تسلیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند منان عزت و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در تمامی عرصه‌های داخلی و بین المللی مسئلت دارم.