شناسهٔ خبر: 168778 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان:

قرارداد بانکی کمتر از ۵۰ درصد واحدهای حمایتی مسکن در لرستان منعقد شده است

شاکرمی 5 مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: تاکنون ۹ هزار و ۱۲۳ واحد حمایتی برای تسهیلات به بانک‌های عامل نظیر مسکن، ملی و صادرات معرفی شدندکه تنها سه هزار و ۲۶۲ واحد دارای قرارداد مشارکت هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(لرستان) بهزاد شاکرمی با بیان اینکه تاکنون ۹ هزار و ۱۲۳ واحد حمایتی برای تسهیلات به بانک‌های عامل نظیر مسکن، ملی و صادرات معرفی شدندکه تنها سه هزار و ۲۶۲ واحد دارای قرارداد مشارکت هستند؛ در این خصوص بانک مسکن از هفت هزار و ۸۸۴ واحد معرفی شده قرارداد ۴۵ درصد را منعقد کرده، بانک ملی از ۹۹۱ واحد، قرارداد ۱۱۵ را صادر کرده و قراردادی برای ۲۴۰ واحد معرفی شده به بانک صادرات منعقد نشده است.

شاکرمی به تصویب الحاق چهار قطعه زمین برای طرح جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن لرستان اشاره کرد و افزود: ۱۰۰ هکتار در سر آستان خرم‌آباد، ۴۰ هکتار در تنگ قلعه کوهدشت، ۳۰۰ هکتار در پل بابا حسین خرم‌آباد و ۲۵۰ هکتار در الیگودرز برای این مهم اختصاص داده شد.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان در خصوص پروژه یک‌هزار و ۸۳۲ هکتاری کوی آبشار خرم‌آباد، گفت: تاکنون فقط برای ۱۱۲ واحد پروانه صادر شده و یکهزار و ۷۲۰ واحد فاقد پروانه هستند.