شناسهٔ خبر: 168786 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

پیام مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن به مناسبت ارتحال امام خمینی (ره)

ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در پیامی به مناسبت سالگرد ارتحال جانسوز امام‌خمینی (ره)، چهاردهم خرداد را یادآور عروج ملکوتی بنیانگذار انقلابی دانست که در عمق وجود آزاداندیشان ریشه نهاده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در پیامی به مناسبت سالگرد ارتحال جانسوز امام‌خمینی (ره)، چهاردهم خرداد را یاداور عروج ملکوتی بنیانگذار انقلابی دانست که در عمق وجود آزاداندیشان ریشه نهاده است.

متن این پیام به این شرح است:

‎چهاردهم خرداد، یادآورعروج ملکوتی عالمی از تبار نور است و نیمه این ماه، آغاز انقلاب رادمردی شب‌شکن که صدای رسایش در فریاد مردم ستمدیده جهان جاری و درک عمیق معرفتی و تقوای او در عمق وجود دلدادگان و آزاداندیشان جهان ریشه دوانده است. ‎روزی که با نام معمار کبیری که بزرگ‌مرد عرصه حماسه، عرفان، شجاعت و تدبیر بود.

‎اینجانب سالگرد رحلت جانگداز امام‌خمینی (ره) و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را به ملت شریف ایران تسلیت و تعزیت عرض کرده و امیدوارم که همه ما با پاسداری از آرمان‌های والای مقدس امام راحل و تداوم راه شهیدان انقلاب، تحت فرامین مقام معظم رهبری، برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و سرافرازی ایران عزیز، رهرویی راستین باشیم.