شناسهٔ خبر: 168792 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

بررسی اجرای طرح های اقتصادی پربازده در فرودگاه‌های استان کرمان

جزینی زاده مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان نقشه عملیاتی سرمایه گذاری در فرودگاه های استان کرمان مطرح و مقرر شد، از سوی سرمایه گذاران طرح های توجیحی کسب و کار و امکان سنجی تهیه و برای بررسی و صدور مجوز به شرکت فرودگاه ها اعلام شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی اداره کل فرودگاه های کرمان، در دیدار عبدی معاون برنامه ریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت با حسن زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان و مدیر کل فرودگاه های استان کرمان، نقشه عملیاتی سرمایه گذاری در فرودگاه های استان شامل احداث و تکمیل cip فرودگاه بین‌المللی کرمان و شهدای سیرجان و شهدای رفسنجان، احداث کارگو ترمینال در فرودگاه شهدای جیرفت، احداث نیروگاه های خورشیدی در فرودگاه بم و کرمان و احداث هتل فرودگاهی در کرمان مطرح و ضمن بررسی موارد ذکر شده، مقرر شد از سوی سرمایه گذاران طرح های توجیحی کسب و کارو امکان سنجی تهیه و برای بررسی و صدور مجوز به شرکت فرودگاه ها اعلام شود.

در ابتدای این جلسه علی جزینی زاده مدیر کل فرودگاه های استان کرمان گزارشی از فرصتهای سرمایه گذاری فرودگاه های استان ارائه کرد.

در ادامه حسن زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان ضمن اعلام گزارشی از پتانسیل های استان کرمان مراتب حمایت جدی استاندار را در راستای تحقق برنامه های دولت سیزدهم‌ در مبحث استقبال از سرمایه گذاران به حاضرین در جلسه اعلام کردند.

در پایان عبدی معاون نظارت و برنامه ریزی امور اقتصادی با اشاره بر استقبال ویژه شرکت مزبور از سرمایه گذاران کار آفرین و شاخص به منظور اجرای طرح های توجیحی و پربازده اقتصادی در فرودگاه های استان ،حمایت ویژه و کامل آن شرکت را ابلاغ کرد.

گفتنی است قابلیت های سرمایه گذاری فرودگاه های استان کرمان با وجود پتانسیل های نادر اقتصادی در این استان یکی از نقاط پر جاذبه و سود ده در مباحث سرمایه گذاری را فراهم و در خود دارد.