شناسهٔ خبر: 168795 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

در راستای مصوبات آخرین سفر رئیس جمهور شهید به استان؛

پرواز تهران به شهرکرد و بالعکس در روزهای سه‌شنبه برقرار شد

 فرودگاه شهرکرد پرواز تهران به شهرکرد و بالعکس در راستای اجرای مصوبات آخرین سفر رئیس جمهور شهید به استان چهارمحال و بختیاری در روزهای سه‌شنبه برقرار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی فرودگاه شهر کرد؛ غلامعلی حیدری هشتم خردادماه در آیین استقبال رسمی از نخستین پرواز هواپیمایی چابهار از مبدأ تهران به شهرکرد در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با اشاره به برقراری پرواز شرکت هواپیمایی چابهار در فرودگاه شهرکرد، اظهار کرد: برقراری پرواز روزانه تهران به شهرکرد و بالعکس از مصوبات سفر اول و دوم رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی به استان بود که خوشبختانه در حال تحقق است.

استاندار استان چهارمحال و بختیاری گفت: شرکت هواپیمایی چابهار از امروز پرواز تهران به شهرکرد را با ۱۴۶ نفر مسافر آغاز کرد.

وی تاکید کرد: امیدواریم با تداوم استقبال هم استانی های عزیز شاهد افزایش پروازهای این شرکت در سایر مسیرها باشیم.

این پرواز روزهای سه شنبه هر هفته بصورت رفت و برگشت در مسیر تهران_ شهرکرد _ تهران توسط هواپیمای بوئینگ MD و در ساعت ۶ صبح از تهران و ساعت ۸ صبح از شهرکرد انجام خواهد شد.

 برقراری پرواز در مسیرهای مشهد، کیش و نجف اشرف جهت رفاه حال هم‌استانی‌ها در دستور کار قرار دارند و که امید است با تقویت پروازها فرصت برای سرمایه گذاری و گردشگری در استان چهارمحال و بختیاری محقق شود.