شناسهٔ خبر: 168822 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پایش عملکرد سه شهرستان خراسان رضوی در اجرای تکالیف قانونی طرح جوانی جمعیت

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی جلسه مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی با موضوع بررسی موضوعات جوانی جمعیت و برطرف نمودن مشکلات و چالش های احتمالی به محوریت سه شهرستان تربت حیدریه و زاوه و فیض آباد در یکشنبه مورخ۱۳ خرداد ماه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، جلسه وحید داعی مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی با موضوع بررسی وضعیت اجرای ماده ۳ و ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و برطرف نمودن مشکلات و چالش‌های احتمالی با محوریت سه شهرستان تربت حیدریه، زاوه و فیض آباد در روز یکشنبه ۱۳ خرداد ماه جاری برگزار گردید.

در این جلسه که برخی معاونین و روسای ادارات ستادی و شهرستان‌ها حضور داشتند، انعقاد قراردادها و تسریع در تحویل زمین‌ها به متقاضیان تخصیص یافته بر روی سامانه تم پرداخته، همچنین برنامه زمان‌بندی واگذاری زمین‌های جوانی جمعیت به سایر متقاضیان تایید نهایی شده هر سه شهرستان مورد بررسی و تایید قرار گرفت.

مرضیه مولوی مسئول جوانی جمعیت اداره کل در حاشیه این جلسه گفت: مقرر گردید با همکاری معاونت شهرسازی و معماری، املاک و حقوقی و مسکن و ساختمان موضوعات تامین کسری زمین و آماده سازی سایت‌ها سرعت ببشتری به خود گرفته تا در مدت زمان بسیار کم کلیه متقاضیان مشمول در شهرستان‌های فوق الذکر ساماندهی گردند. به گفته مولوی، تا کنون ٣٨٠ قطعه در تربت حیدریه، ٨ قطعه در بایگ و ٨٠ قطعه در مه ولات به متقاضیان مشمول قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سامانه tem تخصیص زمین یافته است.