شناسهٔ خبر: 168828 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ثبت‌نام آزمون‌ اخذ صلاحیت طراحی رشته معماری و کارشناسی« ماده ۲۷» آغاز شد

مهندس احسان ذبیحیان رئیس اداره نظارت بر مقررات ملی و کیفیت ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان، از ثبت‌نام آزمون اخذ صلاحیت طراحی رشته معماری و کارشناسی «ماده ۲۷» خبر داد و گفت: ثبت‌نام در این آزمون تا ۱۹ خردادماه تا ساعت ۲۰ شب ادامه دارد.

احسان ذبیحیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، از ثبت‌نام آزمون اخذ صلاحیت طراحی رشته معماری و کارشناسی «ماده ۲۷» در مرداد سال جاری خبر داد و گفت: ثبت‌نام  در این آزمون تا ۱۹ خردادماه تا ساعت ۲۰ شب ادامه دارد.

وی ابراز کرد: تمام متقاضیان می‌توانند با مراجعه تدریجی به درگاه الکترونیکی inbr. ir  از طریق سامانه آزمون‌ها، نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.  

رئیس اداره نظارت بر مقررات ملی و کیفیت ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان، زمان برگزاری آزمون رشته معماری (طراحی)   را روز جمعه ۵ مردادماه سال جاری اعلام کرد و گفت: ضروری است متقاضیان قبل از انجام ثبت‌نام، دستورالعمل ثبت‌نام را به دقت مطالعه و از مفاد آن مطلع شوند.  

ذبیحیان تاکید کرد: زمان برگزاری آزمون‌های صلاحیت کارشناسی «ماده۲۷» قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان روز پنجشنبه ۴ مردادماه سال جاری است و حتماً متقاضیان قبل از انجام ثبت‌نام، دستورالعمل ثبت‌نام را به دقت مطالعه و از مفاد آن مطلع باشند.