شناسهٔ خبر: 168853 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز ثبت‌نام آزمون‌ اخذ صلاحیت طراحی رشته معماری و کارشناسی ماده ۲۷

موسوی عربانی ثبت نام آزمون اخذ صلاحیت طراحی رشته معماری و کارشناسی ماده ۲۷ از تاریخ ۱۳ خرداد آغاز و تا ۱۹ خرداد ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گیلان)، حمیدرضا موسوی عربانی رئیس اداره توسعه مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان با اعلام این خبر گفت: ثبت نام آزمون اخذ صلاحیت طراحی رشته معماری و کارشناسی ماده ۲۷ از تاریخ ۱۳ خرداد آغاز و تا ساعت ۲۰ مورخ ۱۹ خرداد ادامه خواهد داشت و کلیه متقاضیان می‌توانند با مراجعه تدریجی به درگاه الکترونیکی inbr. ir از طریق سامانه آزمون‌ها، نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

وی گفت: زمان برگزاری آزمون‌های صلاحیت کارشناسی ماده ۲۷ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان روز پنجشنبه چهارم مردادماه و رشته معماری (طراحی) روز جمعه پنجم مردادماه سال جاری برگزار می‌شود.

گفتنی است داوطلبان مردود شده در آزمون اسفندماه رشته معماری (طراحی) که درخواست بازنگری در نتیجه آزمون خود را ثبت کرده اند چنانچه پس از ثبت‌نام در این آزمون و اعمال بازنگری، موفق به اخذ نمره قبولی گردند مبلغ پرداخت شده بابت ثبت‌نام به کیف پول در پروفایل شخصی آن‌ها عودت داده می‌شود.