شناسهٔ خبر: 168888 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک اعلام کرد؛

پیش‌بینی کسب درآمد ۷۰۰۰ میلیاردریالی آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک از بخش خصوصی

کیانپور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پیش‌بینی می‌شود با افزایش ارائه خدمات به پروژه‌های بخش خصوصی در سراسر کشور از این بخش ۷ هزار میلیارد ریال درآمد توسط آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک کسب شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، مجید کیانپور، مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به مدیران استانی تاکید کرد: امسال سال توسعه است و باید به تمامی سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی کشور خدمات شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک را ارائه کنیم و ضمن حضور فعال در تمام بازارها، حضور در بازارهای جدید را نیز هدف قرار داده و سقف ارائه خدمات به پروژه‌های بخش خصوصی را به بیش از ۶۰ درصد افزایش دهیم.

کیانپور افزود: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ظرفیت بسیار بالایی در ارتقای کیفیت پروژه‌های عمرانی در سراسر کشور دارد و آمادگی حضور و استقرار آزمایشگاه را در سراسر کشور در کمتر از دو ساعت دارد.

وی ادامه داد: مراکز استان‌ها و شعبه‌های آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک باید از ظرفیت‌های خود برای ارتقاء کیفیت پروژه‌های ملی، استانی و بخش خصوصی در سراسر کشور استفاده کنند و به توسعه کشور بپردازند.

کیانپور با اشاره به فصل گرما و ضروررت صرفه جویی در بخش انرژی گفت: مدیریت انرژی و صرفه جویی و بهینه مصرف کردن انرژی امروزه به یکی از چالش‌های مهم در دنیا تبدیل شده و کشور ما هم از این قضیه مستثنی نیست و توصیه می‌شود که الگوی مناسب مصرف انرژی را در سراسر کشور رعایت کنیم.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: توسعه همه جانبه در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک چند سالی است که با خرید تجهیزات نوین، فناورانه و منحصربه‌فرد آغاز شده و تا پایان امسال نیز ۱۰۰ دستگاه خودرو کار دیگر به استان‌ها تحویل داده خواهد شد.

خدایار روان‌بد، معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت نیز در این جلسه که با حضور مدیران ستادی و مدیران استانی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد ضمن دریافت گزارش برنامه‌های عملیاتی استان‌ها برای امسال توصیه‌هایی برای افزایش درآمد، وصول، توسعه و حضور در بازارهای جدید و انعقاد قراردادهای جدید به مدیران استانی داشت.