شناسهٔ خبر: 168943 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

خدمت به زائران مناطق کم برخوردار و انجام پرواز از این مناطق بخشی از مسئولیت اجتماعی"هما" است

فرزادی پور مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" در دیدار با مدیرعامل منطقه آزاد قشم گفت: خدمت به زائران مناطق کم برخوردار و انجام پرواز از این مناطق بخشی از مسئولیت اجتماعی"هما" است

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی "هما" شمس الدین فرزادی پور مدیر عامل هواپیمایی جمهوری اسلامی "هما" از همکاری مدیرعامل منطقه آزاد قشم دراعزام زائران حج تمتع قشم قدردانی کرد.

مراد مطهر نماینده تام الاختیار مدیرعامل "هما" در دیدار با عادل پیغامی مدیرعامل منطقه آزاد قشم مراتب تشکر و قدردانی مدیرعامل "هما"به جهت همکاری در انجام پروازهای حج تمتع از این منطقه ابلاغ کرد.

این دیدار که در حاشیه اعزام اولین گروه زائران حج تمتع قشم صورت گرفت، نماینده مدیرعامل "هما" گفت: خدمت به زائران مناطق کم برخورداری همچون جزیره قشم ، انجام بخشی از مسئولیت اجتماعی تعریف شده در هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" است.

وی ضمن  اشاره به همکاری‌های قابل تقدیر این سازمان با"هما" افزود: تلاش برای مرتفع ساختن مطالبات مردم در اقصی نقاط کشور ،نیازمند یک عزم جدی و همکاری بین سازمانی است.

مدیر عملیات حج "هما "همکاری مشترک سازمان منطقه آزاد قشم و هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران را مصداق این عزم جدی و همکاری بین سازمانی دانست و تصریح کرد: انجام دوسال پیاپی عملیات حج از مبدا جزیره قشم می‌تواند الگویی موفق برای توسعه چنین همکاری‌های باشد.

مدل همکاری منطقه آزاد قشم با "هما"مدلی موفق برای توسعه همکاری‌ در سایرنقاط کشور 

در این دیدار که حسام قربانعلی مدیرکل  روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران نیز حضور داشت در سخنانی ضمن ابراز خرسندی از توسعه همکاری‌های سازمان منطقه آزاد قشم با "هما" گفت: مرتفع شدن دغدغه بزرگ مردم قشم با انجام پرواز مستقیم از این جزیره به سرزمین وحی ، شور و شوقی وصف ناپذیر را برای همکاران ما در هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورده است.

قربانعلی افزود: مدل همکاری سازمان منطقه آزاد قشم با"هما" می‌تواند مدلی موفق برای توسعه همکاری‌های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در نقاط مختلف کشور باشد.