شناسهٔ خبر: 168962 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان:

برای تکمیل پروژه الیگودرز-داران ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است

شاکرمی 5 مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: برای تکمیل پروژه الیگودرز-داران ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(لرستان) بهزاد شاکرمی اظهار کرد: طول محور الیگودرز -داران ۲۵ کیلومتر است که از این میزان ۵.۵ کیلومتر آن انجام و ۱۹.۵ کیلومتر آن باقی‌مانده است.

وی خاطرنشان کرد: ۱۰ کیلومتر آن آسفالت، ۳.۵ کیلومتر در حال بیس و ۶ کیلومتر آن در حال مطالعه بوده که توسط پیمانکار انجام خواهد شد.

شاکرمی اضافه کرد: برای ۶ کیلومتر آن ۵۰ میلیارد نیاز بوده و در مجموع ۲۰۰ میلیارد اعتبار نیاز است که کار انجام شود و تمام تلاش صورت می‌گیرد که افتتاح خوبی برای این پروژه گرفته شود.

وی با اشاره به سه نقاط حادثه‌خیز شول‌آباد، خمه و سنج، بیان کرد: شول‌آباد ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد تمام تلاش این است که منابعی به این پروژه تزریق شود.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان ادامه داد: در صورت اعتبار لازم شول‌آباد و زیرگذر سنج تا ۴۵ روز الی ۲ ماه آینده کار انجام می‌شود.

شاکرمی تصریح کرد: ۹۰ درصد کار این دو پروژه طی دو سال اخیر انجام شده و سعی براین است که طی دوماه آینده این پروژه‌ها را به اتمام برسانیم.

وی اظهار کرد: مشکل اصلی در بحث اعتبارات تقاطع غیرهمسطح خمه است درحالی‌که این پروژه ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد در صوت اعتبار مورد نیاز ۴ ماه آنجا کار دارد. مدیرکل راه و شهرسازی لرستان خاطرنشان کرد: تقریباً در این پروژه ۸ میلیارد تومان به پیمانکار بدهی داریم.