شناسهٔ خبر: 168966 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توضیحات مدیر کل راه و شهرسازی لرستان در خصوص تعاونی شهر آرا بروجرد

شاکرمی لرستان 2 مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گزارشی را در خصوص تعاونی شهرآرا بروجرد ارائه داد.

 بهزاد شاکرمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لرستان)،اظهار کرد: برای حل مسائل و موضوعات اعضای تعاونی شهر آرا بروجرد در چهارچوب قوانین اقدام کردیم. به طوری که حل و فصل کردن موضوع تعاونی های شهرآرا که طی ۲۰ سال گذشته بر زمین مانده و شاید هیچ مدیری جسارت حل کردن آن را نداشت را بهمن ماه گذشته با ایجاد یک کارگروه ویژه در اداره کل راه و شهرسازی شروع کردیم و تا کنون نیز کار خیلی جلو رفته است و شاید فقط گام آخر باقی مانده که در صدد برداشتن گام آخر با اخذ مجوزات لازم از تهران هستیم.

وی افزود: مدیریت راه و شهرسازی همه وقت و انرژی خود را صرف خدمت به مردم و حل مشکلات حوزه کاری خود کرده و در این میان قانون فصل الخطاب این اداره کل است.

شاکرمی تصریح کرد: در مورد حل و فصل مشکلات تعاونی شهر آرا بروجرد تاکنون جلسات متعددی با مدیران عامل تعاونی ها، مسئولین محلی و نمایندگان مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی داشته به طوری که حتی بعضی از این جلسات تا پاسی از بامداد روز بعد نیز به طول انجامیده و تا کنون هیچ جلسه، دیدار و یا تماسی به صورت خصوصی با هیچ یک از اعضا این تعاونی صورت نگرفته است و کلیه کارها از مجاری قانونی خود در حال انجام است.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان در پایان خاطرنشان کرد: تا جایی که قانون اجازه بدهد خط مشی این اداره کل در ارتباط با ارباب رجوع، نگاه عدالت محورانه، رضایت همگانی و انجام کارهای بر زمین مانده و بزرگ به نفع مردم بوده و است.