شناسهٔ خبر: 168968 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رفع انسداد محور ارتباطی یاسوج-سمیرم طی ۳ روز آینده

پل بنسنحان مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد گفت: با توجه به هماهنگی صورت گرفته مقرر شده که محور ارتباطی یاسوج- اصفهان که نقش مهمی در تسهیل رفت و آمد جاده ای استان و منطقه جنوب کشور دارد، طی سه روز آینده رفع مسدودیت خواهدشد.

به گزارش پایگاه خبذی وزارت ذاه و شهریازی (کهگیلویه وبویراحمد)، محمد راستا مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد امروز_ پنجشنبه، هفدهم خرداد_ در بازدید از محل ریزش پل بنسنجان، اظهار کرد: در پی ریزش خاک کوله پل باند دوم یاسوج به سمت اصفهان در اثر عملیات خاک‌برداری پل دوم، بخشی از جسم راه کوله قدیم خاکریز ریزش کرد و به دلیل اینکه پل قدیم فاقد دستک بود، قسمت کمی زیر جاده در این محل خالی شد و با توجه به پیگیری‌های انجام شده جاده یک‌طرفه و از سمت سمیرم به سمت یاسوج به خاطر خطرهای احتمالی مسدود شده‌است.

راستا عنوان کرد: شامگاه چهارشنبه، هفدهم خرداد، پل بنسنجان در مسیر یاسوج به اصفهان به علت ریزش کوله کناری پل مسدود شد و رفت‌وآمد مردم به شهر یاسوج از سمت اصفهان باید از مسیر تنگ مهریان یا کمربندی جاده یاسوج به شیراز انجام شود.

راستا افزود: از دیروز عصر به محض باخبر شدن از موضوع دستگاه های راهداری استان و پلیس راه و فرمانداری بویر احمد و معاون عمرانی استاندار در محل حضور یافته و همکاری لازم را انجام دادند و جاده هم اکنون یک طرفه است. 

وی عنوان کرد: با توجه به پیگیری های انجام شده جاده یکطرفه و از سمت سمیرم به سمت یاسوج به خاطر خطر های احتمالی مسدود شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی پل تحویل پیمانکار شده، گفت: محل ریزش برای اجرای قالب‌بندی و بتن‌ریزی و تثبیت، قسمت ریزشی تحویل پیمانکار شده است و به مدت دو الی سه روز اتمام و مشکل برطرف خواهدشد.
 
راستا تصریح کرد: اداره کل راه و شهرسازی و پیمانکار پروژه با تمام امکانات در حال کار بر روی پل هستیم که تمام تلاشمان بر این است که در کمترین زمان ممکن مشکل برطرف شود.

وی خاطر نشان کرد: در کارگاه های عمرانی و راه سازی این سری اتفاقات امری عادی است و هیچگونه جای نگرانی نیست و در حال حاضر با سرعت و دقت در حال کار در روی پروژه هستیم.

مدیرکل راه و شهرسازی گفت: درصورتی که جاده خطری ایجاد نکند، طی ۲ الی ۳ روز آینده جاده باز گشایی می‌شود.