شناسهٔ خبر: 169003 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از ابتدای سال جاری؛

۶۰ هزار تن آسفالت گرم در راه‌های خراسان رضوی اجرا شد

اجرای 60 هزار تن آسفالت گرم در خراسان رضوی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۶۰ هزار تن آسفالت گرم در راه‌های شریانی و اصلی استان اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خراسان رضوی، جعفر شهامت مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گفت: این مقدار آسفالت معادل ۷۳ کیلومتر لکه گیری و روکش آسفالت است که برآورد هزینه عملیات مذکور بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان می‌شود.

وی همچنین از اجرای بیش از ۵۸ کیلومتر عملیات حفاظتی اسکراب سیل در راه‌های فرعی و روستایی استان طی این مدت خبر داد و افزود: هزینه این عملیات بالغ بر شش میلیارد تومان است.

شهامت در ادامه اظهار کرد: امیدواریم با تامین اعتبار و جذب قیر در سال جاری، بتوانیم قسمت‌هایی از رویه راه‌های شریانی و اصلی استان که وضعیت آن در حالت خرابی شدید است را مرمت کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اجرای روکش آسفالت و لکه گیری رویه راه‌ها به ارتقا ایمنی راه‌ها، افزایش رضایت عمومی و تسهیل در تردد کمک می‌کند. این اقدام اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی در راستای تعهدات این اداره کل برای توسعه و نگهداری از راه‌های استان و ارتقای سطح ایمنی تردد در آنها صورت گرفته است.